בס״ד

איך לפרוץ רכב נעול?

מורשה רב-בריח ומולטילוק

מה קורה כאשר אנחנו מוצאים את עצמנו נעולים מחוץ לרכב? כאשר בתוכו יש לנו את המפתחות? במקרים מסוג זה להיכנס לפאניקה לא תעזור לנו. הדבר הראשון והכי נכון שאתם יכולים לעשות במקרה זה הוא להזמין את השירות של מנעולן שהוא פורץ מנעולים מומחה. במקרה מסוג זה מנעולן יוכל לפרוץ לכם את הרכב מבלי שיגרם לרכב נזק.

אם אין לכם שום מושג איך פורצים רכב – עדיף שגם לא תנסו. במקרה כזה שאיבדתם את מפתחות הרכב, שמפתחות הרכב ננעלו ברכב או במקרה שבו מפתחות הרכב נשברו או שנגמרה בקודן הבטרייה פורץ מנעולים יוכל לסייע לכם. לא כל פורץ מנעולים יודע לעבוד עם רכבים שיש להם קודן. לרוב לאחר שהפורץ יפרוץ לכם את הרכב הוא ישכפל לכם בו במקום מפתח נוסף שיהיה לכם.

ננעלתם מחוץ לרכב?

אם ננעלתם מחוץ לרכב אתם חייבים להזמין פורץ מנעולים מומחה. מנעולן מומחה יכול להעניק לכם שירות 24 שעות ביממה כולל בשעות הקטנות של הלילה. רוב המנעולנים לא עובדים רק כאשר הם לא נמצאים בארץ או בימים מיוחדים כמו למשל ביום כיפור. לפני שאתם פונים למנעולן חשוב מאוד שלא תיכנסו ללחץ אלא תחשבו בהיגיון מה הדבר הנכון הכי נכון לעשות ומה הפתרון בשבילכם ואז תגיעו בטח למסקנה שאתם צריכים להזמין מנעולן.

המדריך לפריצת רכב – כמה שלבים

יש מספר שלבים ומספר דרכים אפשרויות לפרוץ רכב.

  1. להשתמש במברג ובמוט

יש לחפש את הרווח בין הדלת של המכונית ובין גוף המכונית ולהכניס לשם מברג. עם המברג צריך ליצור רווח שדרכו נוכל להכניס את המוט. השלב הבא הוא להכניס פנימה את המוט וללחוץ באמצעותו על מנגנון הנעילה ולפתוח את הרכב.

  1. שימוש ברצועת פלסטיק דקה

בדומה לשיטה הראשונה בשיטה זו יש להכניס את רצועת הפלסטיק בין המרווח של הדלת וגוף המכונית. לאחר מכן יש ללחוץ עם רצועת הפלסטיק על מנגנון הנעילה ברכב ולפתוח אותו.

  1. להזמין מנעולן מקצועי שהוא גם פורץ מנעולים

אחת הדרכים המהירות והבטוחות ביותר לפרוץ לרכב שלנו מבלי לגרום לו נזק מיותר, היא להזמין מנעולן מקצועי שהוא גם מומחה לפריצת מנעולים.

  1. דרך פשוטה אך מסוכנת – לנפץ את הזכוכית של החלון

במקרה חירום שאין בו זמן לבזבז או זמן מספק להמתין לבעל מקצוע אפשר לנפץ את הזכוכית של אחד מחלונות הרכב (עדיפות לחלון שאף אחד לא או שום דבר לא נמצא לידו) ואז להיכנס דרכה לרכב ולקחת את המפתחות.

  1. להזמין משטרה או מכבאי אש

במקרה שהרכב נעול בגלל תאונה, או במקרה חס וחלילה שאנחנו רואים פעוט או ילד נעולים בתוך רכב ביום חם חשוב לא לנסות לפרוץ לבד אלא להזמין או את מכבאי האש או את המשטרה שיפרצו את הרכב.

לפני שאנחנו בוחרים את השיטה שדרכה נפרוץ את הרכב או את בעל המקצוע שניעזר בו חשוב להפעיל שיקול דעת והיגיון בריא.

עדיף לפנות למנעולן מוסמך

תמיד האפשרות העדיפה ביותר שניתן לבחור בה בשביל לפרוץ רכב – היא להזמין מנעולן. אפשרות זו עדיפה כי היא גורמת הכי פחות נזק לרכב ולכן היא הכי זולה ומשתלמת כספית. כאשר אנחנו מזמינים מנעולן מקצועי אנחנו יכולים להרגיש שאנחנו בידיים טובות ושיש מי שמטפל בנו. מומלץ תמיד להזמין אך ורק מנעולן שהוא גם פורץ רכבים. לא כל פורץ רכבים הוא מנעולן ולא כל מנעולן הוא פורץ רכב. עוד מומלץ לשים לב שאיש המקצוע שאנחנו מזמינים הוא מקצועי ושיש לו תעודת יושר מהמשטרה שמעידה על כך שאין לו עבר פלילי.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next