בס״ד

שיחזור מפתחות לרכב

מורשה רב-בריח ומולטילוק

שיחזור מפתחות לרכב

             מרדכי המנעולן שחזור מפתח לרכב 24/7 זמין עכשיו: 050-3939319

✔️20 דקות הגעה שירות עד בית הלקוח | ✔️בעל מקצוע מורשה בשחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים כולל רכב גרמני ורכב | ✔️100% אחריות על כל עבודה | ✔️בעל תעודת יושר ממשטרת ישראל | ✔️מרדכי המנעולן מיצאת צדיק | ✔️יצאת צדיק שיחזור מפתח לרכב |

מנעולן יצאת צדיק

מהו שחזור מפתח לרכב?

שיחזור מפתחות לרכב אנחנו צריכים כאשר נאבד המפתח לרכב. ואין לנו מפתח נוסף כדי לפתוח את דלתות הרכב. או הגרוע מכל להניע את הרכב. כמובן שטווח המחירים יכול לנוע בין 250 ש"ח עד ל 3000 ש"ח. שמדובר ברכב יוקרה או משאיות חדישות. במקרה ותיבחרו בנו הנו מגיעים. במעבדת שירות ניידת למקום שבוא יבחר הלקוח בכל חלקי הארץ. ובעזרת המכשור הכי חדיש שיש בעולם. נייצר את אותו המפתח. שהיה ברשותכם לפני כן כולל שלט במקרה הצורך. כמובן שניתן לבחור בין חלק מקורי ללא מקורי. במידה ויש דבר שיכול להוזיל במחיר. לפי בחירת הלקוח.

מתחילים בשיחזור

 גם תקלה או שבר במפתח דבר שיכול להוביל לשחזור מפתחות לרכב. במידה ואם אינך מצליח לפתוח או להניע את הרכב עם המפתח. יכול מאוד להיות שחלה במפתח תקלה או שבר. במצב זה מומלץ להגיע עם המפתח. או חלקיו הקיימים אל מנעולן יצאת צדיק הרכב או במקרה ותיבחרו בנו אנחנו נגיע אליך לכל מקום בארץ ונבצע עבורך שחזור. רק אצלנו גם אם אין בידך את כל החלקים של המפתח, ניתן לבצע שחזור מפתח לרכב באמצעות טכניקות חדישות שיש ברשותנו וציוד מקצועי מתקדם.

כיצד מתבצע שחזור המפתח לרכב?

בשלב הראשון ננתק את מערכת האזעקה דבר שיוביל לפתיחת הרכב ללא בעיות. הפעולה הבאה שנבצע משחזרים את מבנה המפתח שכולל שחזור הפיזי של המפתח, בעזרת המערכות המשוכללות והחדישות שברשותנו שנותנות לנו לעשות את הפעולה בכל כלי הרכב המיוצרים בעולם.
החלק הבא בעבודה שמתייחס לכלי רכב האחרים שיש להם מערכות אזעקה ואימובילייזר מקורי, דבר זה מצריך מאתנו לקודד בעזרת מחשבי קידוד שנותן לנו להתחבר למחשב הרכב, לנטל את הקוד הקיים ולאחר מכן להתאים קוד חדש למפתח המשוחזר. בגלל כל הפעולות המסובכות האלה כדאי שתבחרו במנעולן רכב מורשה ובעל ניסיון!

מנעולן שחזור מפתחות לרכב
מנעולן שחזור מפתחות לרכב

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next