בס״ד

פורץ רכבים בראש העין

מורשה רב-בריח ומולטילוק

                 מרדכי המנעולן פורץ רכבים בראש העין 24-7 חייגו: 050-393931

פורץ רכבים בראש העין

פורץ רכבים  – מבחן האמינות

כשאתם מחפשים פורץ רכב בראש העין אתם בטח נותנים דגש לרמת המקצועיות שלו. אתם שואלים את השאלות הנכונות. מבקשים לראות תעודת הסמכה שמעידה על הידע שרכש. ואולי אפילו בודקים כמה זמן הוא עוסק בתחום. לניסיון ולידע יש משקל רב. ללא ספק, אבל יש נושא אחד משמעותי לא פחות. ואולי אפילו יותר. אמינות. למעשה, גם פורץ מיומן עם ציוד מתקדם. וידע לא מבוטל יכול להתברר כמי שמנצל את התפקיד שלו. כדי להרוויח על חשבון מצבי המצוקה של אחרים. במילים אחרות, מה שצריך להיות חשוב יותר מכל הוא בחירת פורץ רכבים.  שיודע להעניק שירות אישי ומהיר, ללא פשרות בנושא האמינות.

השוואת מחירים

כדי שתוכלו לדעת טוב יותר איזה פורץ רכבים אתם מזמינים. בדקו מראש את המחיר. אם רק על עצם הביקור דורש הפורץ המיועד סכום של מאות שקלים. זה הזמן להבין שלפניכם אדם לא מאוד אמין. אתם במצב חירום. אתם לחוצים ומתוחים. אולי אפילו מאחרים לפגישה. והאדם מעברו השני של הקו. שואף לנצל את הדאגה הזו כדי להרוויח עוד כמה שקלים. זה לא אומר שאתם צריכים לקבל את הגזירה הזו. למעשה, אם תמשיכו בסקר השוק שלכם .ותקיימו עוד שיחה אחת או שתיים. תגלו שאפשר להזמין מנעולן רכבים בראש העין. במחיר נוח והגיוני הרבה יותר.

פורץ רכבים בראש העין שעובד לפי החוק

אחת הדרישות הבסיסיות מכל פורץ רכבים בראש העין. היא הדרישה לעבוד רק תחת אישור של משטרת ישראל. האישור הזה חיוני לא רק משום שהוא חובה על פי חוק. אלא גם משום שהוא מאותת לכם על כך שבעל המקצוע הוא אדם ישר והגון. ללא רקע פלילי שצריך להטריד אתכם. אתם לא צריכים לחכות כדי שהוא יגיע אל הרכב לפני שתבקשו לראות אישור. אגב. כבר בשיחת הטלפון תוכלו לשאול את השאלה החשובה הזו. ואף לראות את האישור באתר האינטרנט שלו או דרך הודעה שישלח אליכם באופן אישי. זהו מבחן האמינות החשוב ביותר.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next