בס״ד

שירותי פריצה לדלת

מורשה רב-בריח ומולטילוק

                                    שירותי פריצה לדלת

   מרדכי המנעולן שירותי פריצה לדלת 24/7 חייגו: 050-3939319

 מגיע תוך 20 דקות | מקצוען לכל בעיה שקשורה לדלתות ומנעולים | פורץ דלתות, מחליף, ומתקין מנעולים מהתוכנית יצאת צדיק | מנעולן מאיגוד המנעולנים | חשוב שהמפתחות שלך יהיו בידיים בטוחות  מורשה רב-בריח ומולטילוק

שירותי פריצה
שירותי פריצה לדלת מהתוכנית יצאת צדיק
פורץ מנעולים מומלץ
פורץ פריצה 24-7

חשוב לזכור ואף להפנים!!! כאשר אתם מזמינים שירותי פריצה לביתכם, חשוב להזמין פורץ מנעולים בתל אביב לדוגמא מחברה מקצועית ורצינית שמכבדת את עצמה. הזמנת פורץ דלתות מורשה ומוסמך מחברה אמינה ומקצועית הינה דבר חשוב ללא ספק, על מנת להסב מינימום נזקים לדלת ולמנעול ועל מנת לבצע את העבודה באופן היעיל והטוב ביותר עבורכם, ובמחיר הגון.

תדעו שלא כל אדם מורשה לבצע פריצה למנעול ודלת, מכיוון שזוהי עבירה על החוק גם למבצע העבירה וגם למי שהזמין את הפריצה, לכן יש להזמין רק מנעולן מוסמך ואמין מורשה משטרת ישראל. עוד דבר שחשוב לזכור שהוותק והניסיון של מרדכי ששולחת אליכם שהוא פורץ מנעולים מקצועי ומנוסה הינה משמעותית, הן מבחינת העבודה והן מבחינת האחריות.

הקדמה על אודות החברה… 

ברוכים הבאים לאתר של מרדכי המנעולן מיצאת צדיק, חברתנו הוקמה על ידי מרדכי לפני כ- 12 שנה עם מטרה אחת חשובה ללקוחות בכל הארץ להציע ולהעניק לכלל מגזרי הלקוחות, הן המגזר העסקי והן הפרטי, שירותי איכותי, מקצועי, והגון, תוך השמת דגש על רמת מקצועיות גבוהה ביותר בתחום המנעולנות והדלתות. חברתנו מציעה עבורכם שירות של פריצת מנעולים מכל סוג, 24-7 כולל שבת וחג. זמן ההגעה שלי הוא עד 20 דקות אלא עם צוין אחרת, מרגע קבלת הקריאה יגיע עליכם פורץ מנעולים מקצועי ומוסמך משטרת ישראל. מרדכי מגיע אליכם על אופנוע על מנת לקצר את זמן ההגעה, ומצויד בכלי פריצה מהמתקדמים בעולם, על מנת לקצר את זמן הפריצה ולדאוג שייגרם כמה שפחות נזק. כל העבודות של שירות פריצה נעשה בתעריף הוגן ובהקפדה על שירות מקצועי אמין ואדיב.

פורץ מנעולים מטעמנו ייתן לכם מענה מיידי לתקלות מנעולים שונות, כגון:

• דלתות נעולות שאינן נפתחות במינימום נזק.
• מפתחות שנשברו בתוך המנעול הוצאתם ושיכפול לחדש.
פורץ רכבים שננעלו בטעות מכל הסוגים, ללא גרימת נזק לרכב.
• תיקון מנעולים, תיקון והחלפת מנגנוני נעילה.
•פריצת כספות

החלפת מנעולים וצילינדרים באישור משטרת ישראל.

מנעולן יצאת צדיק

שירותי פריצה ל….

מרדכי המנעולן מיצאת צדיק יודע כי זמנכם יקר, ולכן אני יגיע אליכם פורץ מנעולים מהיר ומקצועי במהירות האפשרית 24 שעות ביממה. הזמנת שירות פריצה  ניתן אצלי בכל אזורי הארץ.

מרדכי מספק מגוון רחב של שירותי פריצה, כגון: פריצת דלתות, פריצת דלת טרוקה, פורץ רכבים, החלפת צילינדרים מכל סוג ומידה, פריצת כספות, פורץ דלתות ועוד…

צלצלו עכשיו להזמנת שירותי פריצה מקצועי ומהימן 24/7 שעות ביממה

 

 

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next