בס״ד

פורץ רכבים בגדרה

מורשה רב-בריח ומולטילוק

                               פורץ רכבים בגדרה

   בפיקוח המדינה ובאישור משטרת ישראל 

 24שעות: 050-3939319

מנעולן 20 דקות אצלך!

פורץ רכבים בגדרה – האדם הנכון בזמן הנכון

אתם רואים אותו, ממש שם מעבר לזכוכית. המפתח שלכם. יצאתם מהמכונית, שכחתם לקחת אותו אתכם, וכשגיליתם את הטעות הרכב ננעל אוטומטית. אין לכם איך להיכנס בחזרה, שהרי המפתח – כאמור – נמצא שם בפנים. שכחתם אותו על המושב שלצד הנהג, בתוך הסוויץ' או בתוך התיק, שגם אותו שכחתם באוטו. קורה לכולם, גם לטובים ביותר, ואתם ממש לא צריכים למצוא אבן ענקית או מוט ברזל כדי לפרוץ פנימה ולחלץ את המפתחות. פורץ רכבים בגדרה יעשה את העבודה הרבה יותר טוב, בלי נזקים בכלל, אז למה שתשלמו יותר על ביקור במוסך?

כך תמצאו פורץ רכבים בגדרה

כדי שתוכלו לבחור פורץ רכבים בגדרה וגם לדעת שאתם עושים את הצעד הנכון, אתם בעיקר צריכים לוודא שמדובר בגורם אמין באמת. זוהי נקודה חשובה משום שלמרבה הצער, שרלטנים אפשר למצוא בקלות רבה. בדפי זהב ובגוגל תמצאו אותם בלי להתאמץ. מאחר ואתם רוצים לשמור על המכונית שלכם ולצמצם נזקים, הקפידו לבחור פורץ רכבים בגדרה שידאג לכם באמת. המלצות של חברים הן תמיד מבורכות אבל גם אם אין לכם זמן להתחיל להתייעץ השקיעו כמה דקות בשיחת טלפון עם המנעולן המיועד. בקשו לדעת האם ואיפה למד, וגם דרשו לראות אישור של משטרת ישראל שיוכיח לכם שהוא אדם ישר והגון, בלי עבר פלילי ובלי כוונות זדון.

בחירה נכונה – ראש שקט

חשוב לזכור שבחירה טובה של פורץ רכבים בגדרה היא צעד קריטי שיבטיח לכם טיפול מדויק ומהיר במכונית שלכם. המנעולן לא ינצל את מצב החירום כדי לגבות מחיר מופקע, והוא גם לא ינצל את ההזדמנות כדי לגלות את נקודות התורפה של המכונית שלכם. שירות מדויק, איכותי, אמין ומהיר, זה בדיוק מה שאתם צריכים, וגם בדיוק מה שמגיע למכונית שלכם. אם תקפידו לשאול מראש את השאלות הנכונות ולהזמין פורץ רכבים בגדרה שיודע מה הוא עושה, ומתחייב להגיע במהירות, אתם בהחלט יכולים להיות רגועים הרבה יותר, ולדעת ששום דבר רע לא יקרה לרכב שלכם, ובעוד רגע תחזרו לשגרה.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next