בס״ד

פורץ רכבים בבת ים

מורשה רב-בריח ומולטילוק

 פורץ רכבים בבת ים

         באישור משטרה פורץ רכבים ללא נזק

      חייגו ואני 20 דקות אצלך!

מה זה בדיוק פורץ רכבים?

אתם חוזרים מעוד בוקר מהנה על החוף בבת ים. מעמיסים את תא המטען בכל הציוד שהבאתם איתכם למסע הזה. ורגע לפני שאתם מושיטים את היד לעבר דלת מושב הנהג נופל האסימון. אתם לא עומדים לצאת לשום מקום בזמן הקרוב. בטח כשהמפתחות לרכב תקועים אי שם מאחור. בין הצידנית לכיסא השיזוף המתקפל בתא המטען. הסצנה הזו מוכרת לרבים מאיתנו. שננעלים מחוץ לרכב עם מפתח אבוד או שבור. הפתרון לבעיה הזו דווקא פשוט למדי, והוא לא מצריך נזקים משמעותיים לרכב, לדלת או לזכוכית. פורץ רכבים בבת ים יעזור לכם להתמודד עם האתגר, לחזור אל המכונית ולהגיע הביתה אל המקלחת הנעימה.

כך תאתרו פורץ רכבים 

כדי שתדעו שאתם מפקידים את מלאכת הפריצה לרכב בידיים טובות, התחילו בחיפוש אחר פורץ רכבים בבת ים. האינטרנט הוא מקור מידע מצוין, אבל זכרו שלא כל אדם שמציג עצמו כפורץ מקצועי ואמין בהכרח יהיה כזה. אישור על הסמכה כלשהיא הוא צעד חשוב ראשון, ואישור רשמי של משטרת ישראל חשוב לא פחות. כך תדעו שאתם מזמינים פורץ רכבים בבת ים שלא רק יידע לעזור לכם להתמודד עם הבעיה, אלא יעשה זאת במהירות, בדיוק, ללא נזקים ומבלי לסכן אתכם ואת בטיחותכם. אם הפתרון החלופי שלכם כולל שבירת חלון, קחו בחשבון שהתיקון יעלה לכם הרבה מאוד – ובוודאי הרבה מאוד בהשוואה לעלות הביקור והטיפול של פורץ הרכבים המקצועי.

טיפ שיחסוך את עוגמת הנפש

אם נאלצתם להזעיק פורץ מנעולים בבת ים, נסו לחסוך מעצמכם את עוגמת הנפש בפעם הבאה. מנעולן רכב שמתמחה גם בפריצה לרכבים יוכל לסייע לכם בשכפול המפתח. כך, בפעם הבאה שתגלו שאין לכם מושג איפה המפתחות, יהיה לכם העתק בהישג יד. הפתרון הזה יחסוך לכם עלויות משמעותיות, זמן יקר ולא מעט כאבי ראש. אם בכל זאת תמצאו את עצמכם במצב הלא-נעים הזה שוב, לפחות תדעו איך למצוא פורץ רכבים אמין ומהיר שיגיע בתוך זמן קצר כדי לפתור את הבעיה ולהחזיר אתכם אל המסלול.

 

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next