בס״ד

מנעולנים מיצאת צדיק

מורשה רב-בריח ומולטילוק

  מנעולנים מיצאת צדיק

מנעולנים מיצאת צדיק מוסמכים יצאת צדיק 7\24

מנעולנים ? עם מרדכי הכל יותר מקצועי: שירותי פריצה ומנעולנות 24/7 זמין עכשיו: 050-9555768

בתים * רכבים * כספות * מנעולן מוסמך  

 פריצה ותיקון דלתות באזור | 20 דקות אצלך | החלפת מנעולים באזור ברישיון ובעל תעודת יושר ממשטרת ישראל. חוות דעת והמלצות מאלפי לקוחות באזור | 20 דקות אצלך | מנעולן תושב אזור | חשוב שהמפתחות שלך יהיה בידיים בטוחות – מורשה רב בריח ומולטילוק | התקנת מנעול עליון (כספת) למניעת פריצות | יש לנו ניסיון בכל סוגי עבודות המנעולנות מאז שנת 1999

מנעולנים מיצאת צדיק
מנעולנים

מנעולן יצאת צדיק

 

מה המחיר של מנעולן יצאת צדיק?

המחירים של מנעולנים מיצאת צדיק הוגנים ובלי תוספות מיותרות!

ביקור של מנעולן באזור החל מ ₪99
התקנה של  מנעול פשוט באזור החל מ ₪149
התקנתה של מנעול פלדלת באזור החל מ ₪199
כוונון של צירי דלת + שימון באזור החל מ ₪199
התקנה של מנעול עליון באזור החל מ ₪450
החלפה של מנגון רב-בריח באזור החל מ ₪450
התקנת סגר ביטחון לדלת באזור החל מ ₪199
פריצה של דלת פלדלת באזור החל מ ₪199
פריצה של צילינדר פשוט באזור החל מ ₪149
פריצת דלת עץ באזור החל מ ₪149
פריצת דלת טרוקה באזור החל מ ₪149
פריצת רכב באזור החל מ 199 ₪

                                                                          מנעולן מיצאת צדיק מה תפקידם?

איך בעצם תדעו אם המנעולן שבחרתם הוא באמת. מנעולן מקצועי אמין וישר ונתן לכם מחיר הוגן?

המפתח נשבר בתוך הדלת לכניסת הבית? המפתח של הרכב ננעל בפנים? מנסים לפתוח את הכספת הביתית ואתם לא מצליחים? אם אחד ויותר מכל אחת מהסיטואציות הללו התרחשו. האדם והמנעולן היחיד שיוכל להעניק לכם עזרה אמיתית. הוא כמובן באמינות יושר ובמחיר הוגן. הוא מרדכי המנעולן מיצאת צדיק.

מרדכי המנעולן הוא מהמנעולנים הבכירים בארץ. כיום שהוא גם מנעולן וגם פורץ מיומן של מנעולים. רכבים וכספות. אך כיצד תוכלו לדעת האם המנעולן שאליו אתם מתקשרים הוא מקצועי? הינה מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור. את המנעולן הטוב ביותר.

קבלו המלצות ממספר מקורות

כשמחפשים מנעולנים מקצועיים אמינים ובמחיר הוגן. חשוב לקבל המלצות אודות איכות העבודה והשירות שהוא מעניק משכן חבר קרוב. או המלצות ברשת החברתית. כל זאת כדי לוודא שאתם מקבלים את התמונה המלאה. מומלץ להשוות בין מספר מקורות מידע שציינתי קודם לכן. שיראו לכם האם ההמלצות הן גורפות. אחד המקורות הטובים ביותר הוא כמובן חברים קרובים ובני משפחה. כל עזרה מכל חבר קרוב. תעזור לכם לקבל את ההחלטה. האם מדובר במקור איכותי משום שאתם מקבלים דיווח ממקור ראשון. בלי אינטרס אישי.

המקור השני שכדאי לבדוק שציינתי הוא הרשתות החברתיות. היום הרשתות החברתיות יכולות לתת מענה טוב להמלצות על מנעולנים. וגם על כל בעלי מקצוע מכל התחומים. כולם שנוכחות העסק ברשתות החברתיות וביקורות טובות היא חובה. כך שתוכלו לרוב למצוא בקלות דף עסק רשמי של פורץ מנעולים מומלץ. שבו ישנן ביקורות טובות מלקוחות שהתנסו בשירות.

מנעולנים מומלצים ניתן למצוא גם הוא אתרים מקצועיים המתמחים בתחומי המנעולנות. בתוך האתרים האלה תוכלו לרוב לראות דירוג של מנעולנים שונים, לצד המלצות של לקוחות עבר.

איך בכל זאת הבחירה שהמנעולן שהזמנו ייצא צדיק?

אם אתם רוצים להיות בטוחים במנעולן שהזמנתם כדי שהרכוש שלכם יהיה מוגן, חשוב מאוד שהמנעולן פורץ שעימו אתם יוצרים קשר יהיה בעל עסק אמין ובעל מוניטין. אם אתם מזמינים למשל פורץ רכבים מידי פורץ לא מקצועי, אתם מסתכנים בכך שייגרם נזק לרכב שלכם וזה יכול להיות מאוד יקר. אחד הפרטים שיכולים להצביע על כך שמדובר באיש מקצוע בעל עסק אמין, הוא מנעולן פורץ מנעולים שחשוב לו לשמור על פרטיות לקוחותיו, גם לאחר העבודה.

אין דרך לקבל הצעת מחיר כתובה עוד בטרם ההגעה למקום. מכיוון שלא תמיד אנחנו יודעים על סמך תמונות או סרטון מה באמת צריך להחליף או לתקן בדלת. מה שכן מנעולנים מוסמכים יכולים לשער פחות או יותר את הנזק בעל מקצוע מנוסה, שיודע את העבודה היטב.

מנעולנים מקצוענים איך ניתן לזהות?

והיה וגם לאחר כל ההמלצות שקראתם עד כה והזמנתם מנעולן לראשון לציון, עדיין המלצה שלי חשוב שתשימו לב לפרטים מסוימים בעבודתו, כדי לדעת באמת שלפניכם עומד פורץ מקצועי ומיומן, כזה שאליו כדאי יהיה להתקשר גם במקרים עתידיים וכמובן להמליץ לחברים ובני משפחה..

אני תמיד אומר ללקוחותיי אל תתפשרו על השירות שאתם מקבלים אתם משלמים כסף תבקשו תמורה בהתאם. מנעולן מקצועי פורץ מנעולים לצורך העניין שהזמנתם צריך להעניק לכם שירות אדיב ולספק מענה על שאלות לפני הפריצה ומה צפוי אחרי. שירות איכותי גם הוא חלק בלתי נפרד ממקצועיות ומגיע לכם כי אתם משלמים. אל תילחצו אם המנעולן יבקש  לראות פרטים מזהים המוכיחים כי הרכב או הבית שאליהם הוא פורץ אכן שייכים לכם להיפך תעריכו את זה. להיפך הוא הנכון אם הפורץ שעומד מולכם אינו מבקש לאשר את זהותכם, זה אומר שהוא ככל הנראה אינו מקצועי ומיומן מספיק.
שימו לב שהמנעולן שהגיע אכן מחליף אותם בחלקים מקוריים וחדשים שבחרתם. דרשו חשבונית ואחריות על העבודה שהוא מבצע, כך שתוכלו לפנות אליו ללא עלות במקרה של תקלה לפי ההסכם.

מאמר זה נועד להסביר לכם בפירוט על העסק שלי כמנעולן מקצועי ומורשה, תוכלו גם למצוא בו טיפים, והמלצות של לקוחות שלי.

מי אני?

אני המנעולן מיצאת צדיק התכנית של חיים הכט מערוץ 2. את תחילת דרכי כמנעולן התחלתי דווקא בארצות הברית בעיר ניו יורק. בשנת 2000 קיבלתי הצעה ללמוד את מקצוע המנעולן, דבר שקסם לי מאוד ופשוט התאהבתי במקצוע. אם לומר את האמת בארצות הברית גילו את הפוטנציאל של עבודת המנעולנות בעשיית כסף כמובן בעבודה קשה, מסביב לשעון. לאחר 7 שנים חזרתי לארץ, עבדתי ברב בריח תקופה כמנעולן, דבר שהעניק לי ניסיון רב בתחום הדלתות, שירות פריצה במינימום נזק, פריצת רכבים, תיקון והחלפה של דלתות. משנת 2010 פתחתי עסק למנעולנים. כמובן שיש ברשותי רישיון מנעולן, ותעודת יושר ממשטרת ישראל שמאשרת לי לעבוד בתחום המנעולנות.

טיפים איך ניתן לזהות מנעולנים איכותיים

מקצועיות – כמו בכל מקצוע ישנם בשוק המנעולנים מנעולנים שלא עברו הכשרה בהתאם. דבר זה יכול לעלות לכם במחיר השירות שתקבלו, מכיוון שהם לא ידעו לזהות את הבעיה באופן מקצועי ותידרשו לשלם כסף רב שלא לצורך. החלק החשוב ביותר לדעת שמנעולן טוב חייב להיות מקצועי, בעל כלים מתאימים לפתרון הבעיה במינימום נזק. כמו כן עליו להיות בעל מבחר גדול של מנעולים, על מנת שתוכלו להתאים את המנעול בהתאם לתקציב שתירצו להשקיע.

זמינות – מנעולן מקצועי חייב להיות זמין 24 שעות, 7 ימים בשבוע. מכיוון שידוע שזמינות מנעולנים זה עניין מאוד חשוב, ואפילו לפעמים יכול להציל חיי אדם. מומלץ להזמין מנעולן מאזור האירוע, דבר שייקצר את זמן ההגעה. אני למשל רוכב על קטנוע, שמצויד היטב בכלים של מנעולנים, על מנת לצמצם את זמן ההגעה של עד 20 דקות. בקיצור ובלי להתבייש מנעולן יכול להרוויח מעל הממוצע, אבל הוא משלם מחיר יקר של זמינות מידית.

מנעולן יצאת צדיק
הזמנה בטוחה של מנעולנים

איכות

כמנעולן מקצועי מורשה משטרת ישראל, אשר עובד גם בתור פורץ דלתות רצוי לציין שסעיף זה לא בא לבחון את איכות המנעולן, אנחנו בוחנים את מקצועיות המנעולן. כאשר אנו מדברים על איכות מנעולנים אנו בעיקר מדברים על הציוד אותו מחזיק המנעולן במלאי שברשותו בזמן ההגעה ללקוח כגון: מבחר סוגי צילינדרים, מנעול עליון או תחתון, כלי עבודה מקצועיים מתקדמים לפריצה וכו'. כמובן שחשוב גם שהמנעולן יעבוד עם כל סוגי החברות, כדי שיהיה בזמינותו חלקים לכל סוגי הדלתות.

מחירים

קודם כל ולפני הכל אל תתפתו למחיר זול שניתן בטלפון. ההפך זה אמור להרתיע אתכם. ויכול לעלות לכם ביוקר. ככל שתשקיעו פחות במנעול ככה מידת הביטחון שלכם תרד. כיום הגנבים מאוד משוכללים. ויכולים לפתוח בקלות מנעולים פשוטים. כל עניין המחיר מתחלק שהוא האחד מחיר להתקנת. והחלפת מנעול בדירה מכל סיבה שהיא. והאחר מחיר לשעת חרום. שממנו אתם צריכים להיזהר שלא ינצלו אתכם. מה זה בעצם אומר? כאשר אנו לא נמצאים בשעת חרום. למנעולן בעצם אין שום יתרון עלינו. ומקסימום נשלם מחיר שרות על ההגעה. לעומת זאת הסיבה של הזמנת מנעולנים מנעולן יצאת צדיק במצב חירום יותר מטרידה. מכיוון שמחיר לשעת חרום יכול להיות שונה כאשר מדובר בהזמנה מחוץ לשעות העבודה הרגילות.

אז איך נבחר מנעולנים מיצאת צדיק במצב חירום?

רצוי שתמיד יהיה ברשותנו, מספר של מנעולן שהמליצו עליו. וידענו להיות חכמים ולשמור את הטלפון שלו בנייד. עוד טיפ חשוב שתמיד כדאי להתקשר למשטרה של אותו האזור. ולבקש מהם שיזמינו עבורכם מנעולן. ובדרך כלל אותו מנעולן לא ירצה להסתבך עם המשטרה. כמובן שיש את המדיה דרך גוגל. מדבקות על הדלת (דבר שהייתי ניזהר מאוד ממנו, ובוחר בו רק כאפשרות אחרונה). מודיען 144, דפי זהב, המקצוענים, אתר יצאת גדול, ועוד. מחיר שירות של מנעולן מתחיל ב 250 שח. מחיר פריצה של צילינדר מ-250 שח. החלפת מעול החל מ-250 שח. פריצת רכב מתחיל ב 250 שח תלוי בסוג הרכב. אלא הם הדברים היותר נפוצים.

מסמכים להצגה על ידי מנעולנים מיצאת צדיק

מנעולנים מורשים במדינת ישראל, אמורים להחזיק בתעודת מנעולן מאושרת ותקפה, אישור ממשטרת ישראל, רצוי תעודת יושר לאותה השנה. במקביל גם חובת הלקוח להציג מסמך שמאשר צעודת זהות והוכחה שהנכס בבעלותו. רצוי לעבוד לפי תנאים אלו, על מנת לשמור על בטיחותכם.

המלצות 

מנעולן מומלץ

משה ממודיעין: יום שישי שעת לילי מאוחרת יצאתי לטיול עם הכלב, להפתעתי המפתח לדירה עבד, ברשותי בדלת גם מנעול רגיל, וגם מנעול כספת עליון. נכנסתי לגוגל חיפשתי מנעולן במודיעין וראיתי את מוטי. הסברתי לו את המצב הנתון, מוטי הרגיע אותי, הבטיח להגיע במהרה, ואכן כך מוטי הגיע תוך 20 דקות כמו שהבטיח, פרץ את הדלת במקצועיות, החליף את המנעולים וגבה מחיר סביר. כול הכבוד מוטי.

רותי דיזינגוף תל אביב: 20 שנה לא הזמנתי מנעולנים. לכן שהדלת הפסיקה לתפקד חששתי מאוד להזמין מנעולן בתל אביב. שכנה שלי המליצה לי על מוטי, כמי שבעבר עשה לה כמה עבודות במחיר אטרקטיבי, ובמקצועיות, ואימצה אותו לליבה. באמת מוטי הגיע לדירתי בחור מאוד נחמד, אחד שכיף לקבל בבית, תיקן לי את הבעיה במחיר של שירות, שמחה שיצא לי להכיר איש יקר.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next