בס״ד

פורץ מנעולים 24 שעות

מורשה רב-בריח ומולטילוק

פורץ מנעולים יצאת-צדיק ברשותי תעודת יושר ממשטרת ישראל. חוות דעת והמלצות באתר ממאות לקוחות, הכי זול בעיר!

 פורץ מנעולים הוא איש מקצוע בתחום המנעולנות  שיודע לפתור כל בעיה בתחום

פורץ מנעולים כדאי להזמין במקרים הבאים:

1.דלת תקועה או נעולה. אם נתקע המפתח בדלת או אי אפשר לפתוח את הדלת כדאי להזמין פורץ מנעולים שיש לו את הידע והניסיון לפריצת דלתות.

פריצת מנעולים באופן עצמאי על ידי אנשים בלי ידע או ניסיון כמו למשל ניסיון לפרוץ דלת פלדה עם ג'ק גורמת בדרך כלל לנזק גדול מאוד שלעתים כרוך בהחלפת כל הדלת ומנגנון הנעילה וזה יכול לעלות אלפי שקלים.

פורץ מנעולים מיומן הוא גם בעל ידע וניסיון וגם עם הכרות של כל מנגנוני הנעילה השונים. בדרך כלל פורץ מיומן ידע איך לפתור את הבעיה בלי לגרום לנזק נוסף והמחיר שמשלמים לו על העבודה יהיה הרבה יותר זול מהנזק שיכול להיגרם על ידי מי שלא מיומן.

במקרים אחרים אנשים מנסים לטפס או לקפוץ מרפסות ואז הם מסכנים את החיים שלהם. כל זה לא שווה בשביל סכום של כמה מאות שקלים.

יצאת-צדיק

2.רכב נעול עם המפתח בתוכו. פורץ מנעולים בתל אביב יודע איך לפתוח רכבים ללא נזק. ניסיונות שונים לפתיחת הרכב עם מפתחות  או קולבים בדרך כלל גורמים לנזק גדול למנגנון הנעילה של הרכב. גם לשבור את חלון הרכב זו הוצאה גדולה וטרחה. עדיף לקרוא לפורץ.

3.כספת נעולה שהתקלקל בה מנגנון הנעילה או כספת ישנה שאין את המפתח שלה.

ישנם כמה סוגים של כספות בשוק שחלקם אלקטרוניות וחלקם מכניות. פורץ מנעול מיומן יידע איך לטפל במנגנוני הנעילה ובדרך כלל בלי נזק נוסף. בדרך כלל כספת מוגנת היטב מניסיונות פריצה (לשם כך היא נועדה)  והרבה ניסיונות פריצה שנעשים על ידי מי שלא מיומן בתחום מסתיימים בחוסר הצלחה או במאמץ גדול שכולל הרבה שעות עבודה.

בדרך כלל מאחסנים בכספת דברים רגישים כמו נשק, כסף, תמונות, צוואות ומסמכים רגישים. פריצת כספת על ידי מי שלא מיומן יכולה לגרום לנזק והשמדה של מה שיש בתוך הכספת.

כדי לשלם לפורץ מיומן ולא לנסות לטפל בבעיה לבד. כך תחסכו זמן, עצבים וכסף.

איך בוחרים פורץ  מנעולים ?

פורץ מנעולים הוא מי שעבר קורס מנעולנות, יש לו ניסיון והסמכה ויש לו תעודה של משטרת ישראל.

תעודה של משטרת ישראל היא דבר חשוב ביותר כי זה אומר שלפורץ אין עבר פלילי והוא רשום במשטרה. לא הייתם רוצים שכל אחד ידע איפה הכספת שלכם ממוקמת. כשמגיע מנעולן אליכם לבית או לעסק קודם כל בקשו תעודה.

פורץ מנעולים 24 שעות – מה היתרונות בשבילו בפרסום אונליין?

אין ספק כי האינטרנט שינה את העולם שבו אנו חיים ושהולדת האינטרנט זה המהפכה הכי גדולה מאז המהפכה התעשייתית. האינטרנט משפיע על כל חלקיק קטן מחיינו וכן גם על פורץ מנעולים. מדוע? מכיוון שכיום מנעולן יכול לפרסם את עצמו באונליין. אז מה היתרונות של פרסום אונליין אתם בוודאי רוצים לדעת.

אם כן בפרסום אונליין אפשר להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאליים בהשקעה מאוד קטנה. אך יש עוד יתרון עצום לפרסום אונליין וזה העובדה כי אפשר לפרסם אתו ולמדוד מה אנו מקבלים ממנו. כך בפרסום אונליין אפשר לדעת מהו ההחזר להשקעה שלנו, כמה אנשים צפו בפרסומת שלנו וכמה אנשים לחצו על המודעה שלנו. זה גם מאוד קל לפרסם באונליין וזה עוד יתרון שאי אפשר להתעלם ממנו.

באילו אפיקים פורץ מנעולים 24 שעות צריך לחסוך?

מכסף שאנו מוציאים נעבור אל כסף שאנו חוסכים. כל אחד צריך לחסוך בחיים וגם פורץ מנעולים צריך חסכון. החסכון הראשון שצריך לעשות זה חיסכון פנסיה וזאת מכיוון שבזקנה לא נוכל לעבוד. שימו לב כיום לעצמאיים חיסכון פנסיוני הוא חובה ואם לא עשיתם אותו אזי אתם צפויים לקנס.

לצד זאת אנו חייבים לציין כי לאחר החיסכון הפנסיוני ובהנחה שנשאר לכם כסף. כדאי לכם להשקיע בקרן השתלמות וזאת מכיוון שכמו קרן פנסיה עד תקרת הפקדות מסוימת היא פטורה ממס. אם נשאר לכם כסף החיסכון הבא שכדאי לכם לעשות הוא של קופת גמל וכך להבטיח כי יהיה לכם מספר רבדים של חסכונות.

מהי ההוצאה הגדולה ביותר של פורץ מנעולים 24 שעות?

פורץ מנעולים 24 שעות צריך להוציא המון כסף על פרסום, על כלי עבודה, על רכב ועל שורה של דברים שבלעדיהם העסק שלו לא יצליח להתקיים. אך ההוצאה הגדולה ביותר של פורץ מנעולים היא על הדלק. שמעתם נכון, הפורץ נוסע המון כל יום ולכן דלק היא ההוצאה הגדולה ביותר שלו.

לכן אנו מציעים לפורץ לעשות עסקה עם חברת דלק ולשלם דרך דלקן וכך לקבל הנחה על הדלק שהוא ממלא. כל חודש החיסכון של התשלום על הדלק יכול להגיע למאות ואף אלפי שקלים ולכן כדאי לעשות סקר שוק מקיף ולראות איזה חברת דלק נותנת לעצמאיים את התנאים הטובים ביותר על תשלום דלק חודשי.

מדוע כדאי למנעולן לקנות כלי עבודה מחנות ישראלית?

אם אתה פורץ מנעולים 24 שעות אנו מציעים לך לקנות כלי עבודה אך ורק מחנות ישראלית. מדוע אתם בוודאי רוצים לדעת. אם כן חנות ישראלית משלמת מיסים למדינה. ומכל שקל שאתם משלמים לה החנות משלמת למדינה.

כאשר המיסים שאתם משלמים לחנות הולכים למדינה אתם למעשה משקיעים בעצמכם ובילדים שלכם. מכיוון שהמדינה מהמיסים הללו משלמת לשוטרים. למורים, לחיילים ומשקיעה בתשתיות וכבישים. כך באמצעות המיסים שהמדינה מקבלת ואתם משלמים אתם מקבלים דברים מעולים. וזה כמובן דבר חשוב ביותר. כמובן שאם תקנו כלי עבודה מסין או ארצות הברית. שקל לא יגיע למדינה וזה חבל מאוד. ולכן כלי עבודה למנעולנים קונים אך ורק כחול לבן. ואך ורק מחנות ישראלית.

מה כדאי לי לעשות אם אני ננעל מחוץ לרכב?

אם אתם ננעלים מחוץ לדלת קראו מיד אל פורץ מנעולים או ננעלתם מחוץ לרכה תקראו לפורץ רכבים 24 שעות ובררו אתו תוך כמה זמן הוא יגיע. לאחר מכן אנו מציעים לכם למצוא מחסה מגשם או שמש חזקה. אתם יכולים ללכת לבית קפה להמתין למנעולן או אם אתם לא בשטח עירוני למצוא עץ ולהמתין תחתיו למנעולן וכך להגן על עצמכם.

מוטי  050-3939319 מנעולן מורשה

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next