בס״ד

החלפת מנעול צילינדר

מורשה רב-בריח ומולטילוק

החלפת מנעול צילינדר

מעוניינים להחליף מנעול?

החלפת צילינדר ע"י מנעולן מורשה

מרדכי מיצאת צדיק 050-39-39-319

הצילינדר

החלפת מנעול צילינדרהצילינדר הוא מנגנון עם גלילים משני הצדדים המשולבים ביחד.

ישנם כל מיני סוגים בגדלים ואורכים שונים. לכולם יש מטרה אחת והיא להפעיל את מנגנון הנעילה.

בתוך מבנה הצילינדר ישנו מנגנון עגול עם חורים לכניסת הפינים. לכל צילינדר.

יש פתח כניסה מיוחד לפרופיל המפתח שיוצר במיוחד עבורו. כך שמפתח שונה אינו יכול להיכנס עם פרופיל המפתח. לא מתאים לחור הכניסה.

בתוך הצילינדר ישנם חלקים נעים. הפינים אשר נכנסים לתוך חתכי המפתח וברגע שהמפתח המתאים נכנס לתוכו. הפינים מתיישרים לקו הגזורה ואז אפשר לסובב את הצילינדר.

מתחת לפיני המפתח קיים עוד סט של פינים. אשר תפקידם להתיישר בהתאם למפתח. ולקו הגזירה על מנת שנוכל לסובב את המפתח המתאים.

מתלת לאותו סט פינים מצויים הקפיצים שתפקידם הוא לדחוף את הפינים וליצור לחץ מתמיד על הפינים ולאחר מכן ישנם הפקקים שאוטמים את תחתית הצילינדר ולא מאפשרים לחלקים לצאת מתחום הצילינדר.

בתמונה זו למשל, ניתן לראות כיצד הצילינדר בנוי בחתך מלא בקצהו של כניסת המפתח, בצילינדר ישנו הקלאץ והוא נדחף קדימה כאשר מכניסים מפתח. תפקידו לאפשר למפתח להפעיל את פתיחת המנגנון וסיבוב לשונית הצילינדר, ואולם באם יהיה מצידו השני של הצילינדר מפתח נעוץ בתוכו ומסובב, אז לא ניתן להפעיל את הצילינדר מצידו האחד היות והקלאץ מסובב מצידו השני של הצילינדר.

החלפת צילינדר עם כפתור "פרפר"

החלפת מנעול צילינדרבצילינדר עם כפתור לעומת זאת, קיים קפיץ שדוחף את הקלאץ על מנת שהכפתור יהיה בפעולה כל הזמן והדבר לא מהווה בעיה לכניסת המפתח מצידו השני ולפתיחת המנעול. צילינדר כפתור מותקן היום בעיקר בבתי קשישים ובמקומות ציבוריים וזה על מנת שלא תהיה אפשרות לנעול בטעות ויאפשר יציאת מילוט מהיר במקרה של סכנה.

צילינדר שמותקן כמנעול עליון בדלתות

דוגמא של החלפת מנעול צילינדר מסוג מדיקו שהוא בעל אבטחה גבוהה מאוד מכיוון שהפינים והמפתח בנויים בצורה כזאת שלכל פין יש זווית אחרת, וכך גם החיתוך במפתח ניתן לראות לפי התמונה את זווית החיתוך במפתח, מפתח זה ניתן לשכפל אך ורק במכונת חיתוך המיועדת למדיקו בלבד.

החלפת צילינדר מתבצעת ע"י מנעולן מורשה עם אישור של משטרת ישראל.

לפרטים – מוטי 050-39-39-319

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next