בס״ד

פורץ רכבים בשוהם

מורשה רב-בריח ומולטילוק

פורץ רכבים בשוהם

בפיקוח המדינה ובאישור משטרת ישראל

24שעות 050-3939319

 

פורץ רכבים בשוהם

מוטי המנעולן 20 דקות אצלך!

מתי נחוצים שירותיו של פורץ רכבים בשוהם?

פריצה למכונית שלנו היא לא בדיוק מה שאנחנו רוצים שיקרה. אנחנו אפילו עובדים קשה מאוד כדי להגן עליה. אנחנו מתקינים מערכת נעילה מתוחכמת. אזעקה טורדנית, קודן שימנע את גניבת הרכב. ועל כל אלה מנצחת גם פוליסת ביטוח שתעזור לנו להתמודד עם האובדן. אם חלילה יקרה. אלא שתושבי שוהם והסביבה כבר יודעים היטב שיש מצבים מסוימים שבהם אין מנוס אלא להזעיק פורץ בשוהם. שיגיע לסייע בשעת צרה. חשוב לזכור שבמצבים האלה מדובר כמובן באדם אמין וישר. מקצועי ומיומן, שיודע להיכנס לרכב הנעול בלי להסב לו נזק. אז מתי בכל זאת תצטרכו להזמין פורץ רכבים בשוהם?

 

לחזור לרכב בלי לשבור זכוכיות

אחת הסיטואציות המביכות והמטרידות ביותר היא הסיטואציה שבה המפתח פשוט לא נמצא עליכם. ואתם מגלים את זה אחרי יום עבודה מייגע. כשאתם עומדים על יד המכונית מותשים. פורץ רכבים בשוהם הוא הפתרון הנכון. והוא יעזור לכם הרבה יותר מאשר החלופה: ניפוץ החלון. חשוב לזכור שכל ניסיון להיכנס אל המכונית באופן לא מסודר. ולא מקצועי הוא ניסיון שיסב נזק משמעותי. ולנזק הזה יש גם משמעויות כלכליות. כמובן. מנעולן בשוהם יעלה לכם הרבה פחות ולא תצטרכו לבזבז עוד זמן יקר במוסך בהמתנה לתיקון הנזקים.

 

מנעולן בשוהם

לא רק יעזור לכם לצמצם את הנזקים ולטפל בבעיה שעל הפרק. אלא הוא יוכל לעזור לכם גם בשלל בעיות נוספות. אם איבדתם את המפתח כנראה שלא יספיק לכם רק להיכנס אל הרכב. וכאן בדיוק מנעולן הרכב יעזור לכם. הוא יוכל לשחזר את המפתח עם הציוד המתאים. לאפס את הקודן ולאפשר לכם לחזור אל המסלול בלי בעיות. בלי הפרעות ובלי מכשולים בדרך. אז בפעם הבאה שאתם נתקעים מחוץ לרכב עדיף שתבחרו מנעולן בשוהם שהוא מקצועי ומנוסה. וגם זמין לשירותכם. זה הפתרון היעיל ביותר לבעיה. בטח אם תוודאו שאתם בוחרים רק באדם אמין ושירותי. שיזהה את הבעיה ויציע פתרון מדויק. בלי לנצל את המשבר לטובתו.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next