בס״ד

שירותי פריצת דלתות

מורשה רב-בריח ומולטילוק

שירותי פריצת דלתות 

מרדכי המנעולן שירותי פריצה זמינות 24/7 חייגו: 050-3939319

מרדכי המנעולן מגיע תוך 20 דקות לטפל בכל בעיה שקשורה לדלתות ומנעולים  פורץ דלתות, מחליף, ומתקין מנעולים מהתוכנית יצאת צדיק. מנעולן חבר באיגוד המנעולנים חשוב שהמפתחות שלך יהיו בידיים בטוחות – מורשה רב-בריח ומולטילוק

שירותי פריצה לדלת מיצאת צדיק

הזמנת שירותי פריצת דלתות מתבצעת במקרים של:

  • פתיחת דלתות שנטרקו ללא נזק.
  • פריצת דלתות נעולות והחלפת מנעולים.
  • פריצת רכבים ללא נזק.
  • פריצת כספות מכל סוג.
  • התקנת מנעול עליון (כספת) לכל סוגי הדלתות.
  • החלפת מנגנון
  • ועוד…

הקדמה על שירותי פריצת דלתות

תמיד צריך בזמן הכי לא נכון פורץ דלתות, כאשר נשארים מחוץ לדלת ביתנו הנעים והחמים, והיה ואין ברשותנו מפתח להיכנס לדירה, אין הרבה ברירה צריך להיעזר בבעל מקצוע מוסמך שעוסק בתחום המנעולנות בישראל כמרדכי המנעולן מיצאת צדיק.

יש המון מקרים שבהם שירות של פריצת דלתות לבית או לרכב, הוא שירות הכרחי ואי אפשר להסתדר בלעדיו ואין ברירה צריך להיעזר בפורץ מנעולים מוסמך. אם אתם שאלתם את עצמכם לא פעם, מתי אנשים מזמנים שירותי פריצת דלתות, אז הנה עובדה מעניינת, כדאי שתדעו שזה קורה הרבה ואפילו המון מעבר למה אתם חושבים. כשהמפתח נישאר בצד השני של הדלת והדלת נטרקה צריך להזמין שירות של פורץ דלתות, גם כשהדלת נתקעה מכל סיבה שהיא, וגם כשמדובר על מקרים שבהם חייבים פשוט לתקן את הדלת שעובדת בצורה לא תקינה. תאמינו לי שמנעולן מורשה בישראל למעלה מ-20 שנה, פריצת דלתות זה לא דבר שתוכלו לעשות לבדכם, גם שזה ניראה לכם פשוט אתם רק תגרמו נזק מיותר למנגנון הנעילה, דבר לא זול שיצטרך החלפה במידה ויפגע בזמן הפריצה. בשביל להיות פורץ מנעולים מוסמך ומורשה בישראל, צריך לעבור הכשרה בנושא ולעבוד בשטח תחת השגחה כמספר חודשים.

המוט בחברה שלי מרדכי המנעולן מיצאת צדיק, דוגלים במתן שירות מקצועי, אדיב ואמין, ובמחיר הוגן בהזמנת כל שירותי פריצת דלתות, בכל רחבי הארץ. בעת כל הזמנה מנעולן מקצועי ומוסמך מטעמנו יגיע אליכם, יאתר את הבעיה במהירות המרבית, ויספק לכם את הפתרון הנכון והטוב ביותר עבורכם במחיר הוגן. המנעולנים שלנו נדרשים לעמוד ברמת מקצועית גבוהה, ובסטנדרטים מאוד מחמירים בכדי לספק לכם שירות פריצת דלתות מקצועי.

שירותי הפריצה של מרדכי המנעולן מיצאת צדיק ניתן 24 שעות 7 ימים בשבוע כולל שבת וחג.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next