בס״ד

שירות פריצה 24 שעות

מורשה רב-בריח ומולטילוק

שירות פריצה 24 שעות

שירות פריצה 24 שעות

 באישור משטרה 24-7

מרדכי המנעולן מגיע תוך 20 דקות לטפל בכל בעיה שקשורה לדלתות ומנעולים

  פורץ דלתות, מחליף, ומתקין מנעולים מהתוכנית יצאת צדיק

מנעולן מורשה ומוסמך

חשוב שהמפתחות שלך יהיו בידיים בטוחות – מורשה רב-בריח ומולטילוק

הזמנת שירות פריצה 24 שעות מתבצעת במקרים של:

  • פתיחת דלתות שנטרקו ללא נזק.
  • פריצת דלתות נעולות והחלפת מנעולים.
  • פריצת רכבים ללא נזק.
  • פריצת כספות בכל הגדלים.
  • התקנת מנעול עליון (כספת) לכל סוגי הדלתות.
  • החלפת מנגנון
  • ועוד…

בחירת שירות פריצה 24 שעות:

המפתח נישבר הצילינדר? המפתח נישכח ברכב? הדלת נטרקה? אבדו המפתחות?

מבחינתכם הרע מכל קרה ובטוח בזמן הכי לא טוב. עכשיו נישאר רק להזמין מנעולן שיתקן את הבעיה ביעילות. בזמן הגעה קצר. וכמובן במחיר הוגן. איך עושים את זה? אז כמובן שעם זה בשעה סבירה שאפשר לשאול בן משפחה. חבר, או מישהו אחר שאתם סומכים עליו. אז זה הפתרון האידאלי. אבל במידה וזה קרה בשעה לא סבירה המומלץ הוא להכנס לאינטרנט. לבחור שירות פריצה 24 שעות. דבר שיוכיח לנו שאותו מנעולן זמין ולא יכעס שהתקשרנו בשעה מאוחרת. על מנת לקבל שירות.

טיפ חשוב בעת ההזמנה תמיד מומלץ לשאול מה המחיר. לפחות של מה שאנחנו יודעים שצריך לעשות למשל אם זה פריצה. אז מהו מחיר הפריצה. על מנת לא להגיע למצב שהמנעולן ינקוב בסכום מופרז. בגלל שלא נאמר מחיר.

שירות פריצה 24 שעות תמיד יותר נוח להזמין, כי אתם בטוחים לדעת שבכל בעיה חוזרת יש עם מי לדבר בכל שעה ויום, כי עם ניקח מנעולן שלא עובד 24 שעות 7 ימים בשבוע, והיה ונתקלנו בתיקון חוזר לא בשעה נורמלית.

מה כדאי לוודא בעת הזמנת השירות?

בעת הזמנת שירות הפריצה יש לוודא שהמנעולן שהוזמן, הוא מקצועי בתחום הפריצה, ושיש ברשותו את כל האישורים לעבוד כמנעולן מורשה בישראל.

יש לשאול מה טווח המחירים לשירות הפריצה, דבר שיחסוך אי נעימות.

האם מנעולן המפעיל שירות פריצה 24 שעות צריך רכב היברידי?

העניין הוא שהדלק מאוד יקר היום ולכן רבים מתלבטים איזה רכב לקנות אם בכלל.
כך מנעולן המפעיל שירות פריצה 24 שעות מוציא המון כסף על דלק וכך הוא נקלע למצוקה כספית. אז מה אותו מנעולן יכול לעשות? אם כן אופציה מעולה היא לקנות רכב היברידי. כך תחסכו על דלק ותוכלו לנסוע ממקום למקום מבלי לחשוש כל הזמן על הכסף. רכב חשמלי מלא לא כדאי לכם לקנות מכיוון שאין לו טווח נסיעה מספק לצרכים של מנעולן.

יש הרבה דברים חשובים בעסק של שירות פריצה 24 שעות כמו השגת לקוחות או הגעה בזמן לקריאות אך אולי הדבר החשוב ביותר זה לעבוד עם כלי העבודה הטובים בשוק וזה אומר שאנו נצטרך להבטיח כי נקבל את הכלים מהספקים הטובים בשוק.
על כן אנו מציעים לוודא כי הספקים שלכם ישרים ולא רק מספקים לכם מוצרים במחיר טוב אלא גם מספקים לכם את הכלים הטובים בשוק. לכן אנו מציעים לכם לחשוב טוב טוב עם איזה ספקים אתם עובדים ואם אתם עובדים עם ספקים איכותיים שמרו על הקשר איתם מכל משמר.

איך אוכל להתקשר על שירות פריצה 24 שעות אם ננעלתי ללא פלאפון?

נתקשר כמובן אל שירות פריצה 24 שעות. אך לא תמיד הכול כל כך פשוט, מה נעשה אם נינעל מחוץ לאוטו או לבית ללא הפלאפון שלנו?
זו צרה רצינית ואל תגידו לי זה לא יקרה מכיוון שזה יכול לקרות לכל אחד. אם כן אנו מציעים תמיד לקחת את הפלאפון עליכם כאשר אתם סוגרים את דלת הבית או הרכב. היה ובכל זאת שכחתם את הפלאפון לכו לשכנים במקרה שאתם בבית או עצרו אדם ברחוב במקרה שאתם מחוץ לבית והסבירו לו את מצבכם ותבקשו ממנו טלפון להתקשר אל מנעולן.

מה העתיד טומן לעולם המנעולנות?

איפה יהיו שירות פריצה 24 שעות עוד עשרים שנה? מה יהיה העתיד בעולם המנעולנים? אם כן סביר להניח כי נראה הרבה טכנולוגיה של אינטליגנציה מלאכותית שנכנסת לתחום והרבה סטארט אפים שנכנסים לתחום מכיוון שזה תחום רווחי מאוד ואפשר עם טכנולוגיה עילית להרוויח יפה מאוד.
עוד דבר שיכול להיות שנראה זה שיומצאו מכשירים המאפשרים לנו לפרוץ מנעולים ללא הזמנה של מנעולן. כך נחסוך זמן וכסף ונוכל לפרוץ לאוטו שלנו בקלות וללא המתנה של שעות למנעולן. אין ספק כי העולם הטכנולוגי צועד כל הזמן קדימה ואין ספק כי אנו נראה כי גם בתחום המנעולנים העולם הטכנולוגי יצעד קדימה וקדימה מאוד.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next