בס״ד

כספת ביתית מומלצת לבית

מורשה רב-בריח ומולטילוק

כספת הפכה בשנים האחרונות לאור גל הפריצות וחוסר המשילות שיש בכל רחבי הארץ למוצר צריכה בסיסי. אם אתם רוצים להגן על רכוש חשוב כמו דרכונים, כסף ותכשיטים כדאי לכם לקנות כספת ביתית. בעולם ישנם מספר חברות שהן יצרניות מובילות של כספות ביתיות. חברות אלו הן:

חברת Yale – החברה הוותיקה ביותר בשוק

חברת Sentry – חברה שהדגמים שלה נחשבים מאוד לעומת שאר החברות

חברת Hyundai  – חברה זו מתמחה בייצור כספות קטנות יחסית.

חברת Eclipse   – חברה איכותית מאוד.

בשוק המקומי בישראל יש גם יצרני כספות כחול לבן. לפני שאתם בוחרים בין כספת שיוצרה על ידי חברה בינלאומית ובין כספת שיוצרה על ידי חברה ישראלית, חשוב שתעשו רשימה מה הצרכים או המאפיינים שאתם רוצים שיהיו לכספת כמו: נפח, צורת נעילה (דיגיטלית או עם מפתח), גובה, רוחב, עומק, משקל וגם נושאים נוספים כמו האם ניתן לעגן את הכספת בקיר או ברצפה (ככה קשה יותר לגנוב אותה).

למה לקנות כספת לבית?

כדאי לקנות כספת לבית לא רק למי שהוא מיליונר ויש לו הרבה כסף מזומן. לכל אחד מאתנו יש מסמכים רבי ערך כמו למשל תעודות לידה שלנו ושל הילדים שלנו, דרכונים, צוואות, חוזים ועוד, שחשוב לשמור עליהם מכל משמר. לאנשים רבים יש בבית גם חפצים יקרים כמו מוצרי כסף וזהב, יהלומים, תכשיטים ועוד… . אם אנחנו רוצים להיות בטוחים שהרכוש היקר ביותר שלנו שמור ושאין שום סיכוי או שאנחנו יכולים להפחית במאות אחוזים את הסיכוי שיגרם לו נזק או שהוא ייגנב – כספת היא הפתרון.

איזה סוגי כספות יש?

כאמור, בארץ ובעולם יש הרבה יצרני כספות והרבה סוגים שונים של כספות. יש כספות כמעט בכל גודל מידה וצורה – וחשוב לעשות מחקר שוק מעמיק לפני שבוחרים סוג כספת מסוים. כאשר אתם באים להתקין את הכספת בבית שלכם – תוודאו שאיש המקצוע שמתקין לכם אותה הוא אמין ואין לא עבר פלילי. ניתן לוודא אם יש לבעל מקצוע עבר פלילי או לא על ידי כך שנבקש ממנו תעודת יושר שמנפיקה המשטרה. תעודת יושר מנפיקים רק למי שאין לו עבר פלילי.

שם דגם הכספת יצרן הדגם מאפייני הדגם מחיר הדגם
כספת ‏דיגיטלית GPT TOSA20D

 

GPT  

צורת נעילה:דיגיטלית

משקל:6 קילוגרם

 

214 ₪ – 319 ₪
כספת Yale  nxu90100808

 

ייל צורת נעילה:דיגיטלית,

נפח הכספת:5.7 ליטר,

גובה:17 ס"מ,

רוחב:23 ס"מ,

עומק:17 ס"מ,

משקל:2.3 קילוגרם

 

180-279 ₪
כספת ExecutiveSafe CS1 ExecutiveSafe צורת נעילה:מכנית 338-419 ₪
כספת Metalgurad 17E Metalgurad צורת נעילה:דיגיטלית,

משקל:3.5 קילוגרם

 

270-738 ₪
 

כספת ‏דיגיטלית Eclipse S17ET

 

 

Eclipse

 

 

צורת נעילה: דיגיטלית

נפח הכספת:6 ליטר

גובה:17  ס"מ

רוחב :23 ס"מ

עומק: 17 ס"מ

משקל:  4 קילוגרם

 

242 ₪ – 329 ₪
כספת מגן ישראל חומה 280 מגן ישראל נפח הכספת:15.5 ליטר,

גובה:28 ס"מ,

רוחב:38 ס"מ,

עומק:16 ס"מ

 

1034 ₪

איך בוחרים כספת?

כאשר אתם באים לבחור כספת – הכי טוב לבחור אותה לפני מנגנון הנעילה שאתם רוצים, שהיא תתאים בנפח ובגודל למה שאתם רוצים לשים בתוכה וגם לשים לב לאמינות היצרן והמחיר. בסופו של דבר קניית כספת של יצרן אמין תבטיח את כך שיהיה קשה יותר לפרוץ את הכספת. אם אתם כבר קונים כספת לבית או למשרד – חשוב להסתיר אותה. או מאחורי תמונה או בתוך הקיר או להצמיד אותה לרצפה כך שתהיה מעוגנת אליה ומוחבאת. חשוב לא לספר לאף אחד חוץ מלבן או בת הזוג שלכם את הקוד לכספת ואת המיקום שלה.

 

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next